söndag 17 april 2016

Livstecken






Mars-april blev visst en dålig bloggtid för mig men ibland kan det vara ett gott tecken; det händer för mycket i livet för att hinna dokumentera det. Det här med att jobba 80 procent och skriva masteruppsats på 100 procent samtidigt är inte alltid det lättaste - särskilt inte för någon med så stort behov av apatisk tid framför serier som jag - men jag börjar se slutet och ljuset.

Lite tid har jag ändå haft åt att drömma om vandring och titta på nya favvoserier. Jag fastade till slut i Game of Thrones och kollar på Gympaläraren, Full Patte och Gift vid första ögonkastet på SVTPlay. Om bara två veckor återvänder jag till Göteborg!

4 kommentarer:

  1. Alltså wow, vad du är grym som fixar att både jobba och plugga så mycket. Skönt att du hittar pauser ibland och alltså, vandrignsplanering låter så underbart, jag vill också!

    atilio.metromode.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för pepp! Det funkar när det är under en begränsad tid men skulle inte vilja ha det såhär jämt. Ja, en vecka på fjället utan nåt annat måste än att lunka på är väldigt lockande just nu.

      Radera
  2. Åh, är så himla glad att du kommer tillbaka till stan! :)

    SvaraRadera