söndag 20 februari 2011

En vecka tidigare

För en vecka sedan hittade jag en fin blogg där kvinnan bakom bloggen varje dag lägger upp en bild på dagens frukost samt dagens soundtrack (och det skadar ju inte att hennes musiksmak till stora delar överensstämmer med min egen). Jag blev väl lite inspirerad och gör därför samma sak. Så låt mig med andra ord presenetera Förra Söndagens Frukost:

Idag, däremot, var första dagen på det nya året som jag använde mina solglasögon, min vårlängtan är numera inte nådig. Det hjälper lite att dansen numera har dragit igång, på onsdag bär det av till lite contemporary, även om jag fortfarande är lite putt över att missa Underkastelsen. Den har premiär den 23 april, men jag antar att jag numera har något att se fram emot helt enkelt. Dock så kommer jag missa möjligheten att ställa frågor till mannen som har gjort filmen. Men men, vad offrar man inte för dansens skull?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar